Subject: AS Eesti Vanglatööstus nõukogu koosoleku kutse
From: Margus Ilmjärv <[email-masked]>
To: "Meelis Goldberg" <[email-masked]>,Anu Möldri, "Ave Paavo" <[email-masked]>
Cc: "Justiitsministeerium", "RAM Info"
Date: Fri, 18 Oct 2024 09:47:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

AS Eesti Vanglatööstus nõukogu koosolek toimub 29. oktoobril 2024 algusega
kell 16.00 Ida-Virumaal, Jõhvis, aadressil Keskväljak 4.

Koosoleku päevakord:

•             Ülevaate saamine AS Eesti Vanglatööstus likvideerimise
protsessi hetkeseisust

•             AS Eesti Vanglatööstus likvideerimise lõpparuandega seotud
toimingud

AS Eesti Vanglatööstus likvideerijal palun esitada likvideerimise
lõpparuanne koos vara jaotusplaaniga nõukogu liikmetele tutvumiseks
hiljemalt 25. oktoobril 2024.

Tervitades,

Margus Ilmjärv

AS Eesti Vanglatööstus nõukogu esimees

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tel: +372 502 3699